2. marraskuuta 2016

Ajatuksia tältä- ja viime viikolta

Viime viikon tiistaina satoi ensilumi. Se oli ollut tosi kiva päivä. Mulla oli ollut kemiankoe, joka oli mennyt hyvin ja koulusta tultua katsoin olohuoneen ikkunasta lumisadettä ja mietin että blogiakin pitäisi päivittää. Kävin sitten Katin kanssa ottamassa talvisia kuvia. Silloin mä olin pitkästä aikaa ulkona vapaaehtoisesti, enkä vaan maannut sängyssä YouTube-videoita katsellen.


Farkut: Cubus | Takki: Inday | Kengät: Tokmanni | Huivi: Glitter | Pipo: Cubus


Tänä viikonloppuna oon menossa taas Vantaalle. Ei siitä oo kun muutama viikko, kun viimeksi siellä kävin, heh. Tänään mulla oli englanninkoe, se meni ihan hyvin. Oon leiponut myös joulutorttuja ja äsken tein teeleipiä. Jouluun on muuten enää yksi kuukausi ja 22 päivää, aika menee kyllä tosi nopeesti!

Mun hyvä kaveri Olga teki tänään bloggaamiseen liittyvän postauksen, joka pisti miettimään omaakin kirjoittamista. Oon jo syyskuusta asi suunnitellut tänne joulukalenteria, mutta mietin että lukeeko tätä, tai ylipäätään muitakaan blogeja enää kukaan. Videoiden teko on tainnut aikalailla ''syrjäyttää'' blogit, ellen oo väärässä :D. Mutta kertokaas kommenteissa että luetteko minkälaisia blogeja ja voitte myös laittaa postausideoita joulukalenteriin.

Kiitos kun luit, nähdään ensi postauksessa! :) ♥

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Joulukalenteriin voisi laittaa esim. lempijoululaulut, lahjatoiveet/ -ideat, joulukoristeet yms. Toivottavasti näistä oli apua! :)

    http://therewillbesunsunhine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista