26. joulukuuta 2017

Mun Joulu

Joulun aika alkaa olla ohi. Nämä kolme päivää on syöty jouluruokia ja katsottu elokuvia ja sarjoja. Onneksi sisustuksellisesti joulu vielä jatkuu. sillä meillä kotona koristeet ja joulukuusi otetaan pois vasta loppiaisen jälkeen.

Jouluaatto meni todella kivasti. Meidän luona oli sukulaisia, syötiin hyvin, katsottiin telkkaria, laulettiin Joulupukille ja avattiin lahjoja. Tänäkin jouluna tuli taas syötyä aivan liikaa, niin paljon että alkoi väsyttää. Joka vuosi käy samalla tavalla :D. Sain paljon kivoja lahjoja, vaikka olin toivonut vain muutamaa juttua ja olen kiitollinen niistä kaikista. Olen tekemässä niistä erillistä postausta, joka tulee huomenna. Joulupäivänä ja tänään olen käynyt jo lenkillä, eilen äidin kanssa ja tänään yksin. Tosin se meni vain hitaaksi kävelyksi. Mutta oli kiva saada raitista ilmaa, jouluna tulee vietettyä liikaa aikaa sisätiloissa. 

Muutaman päivän päästä on siirryttävä jo uuden vuoden viettoon. Aina tuntuu, että vuosi on mennyt todella nopeasti, mutta niinhän se onkin! Vastahan koulut alkoi ja kohta ollaan jo tammikuun puolella.

Toivottavasti teillä oli kiva joulu! Nähdään huomisen postauksessa :).

2 kommenttia:

  1. Kivan kuulonen joulu sulla! Löysin nyt sun blogin ja tää vaikuttaa aivan ihanalta ja laadukkaalta, ansaitsisit paljon enemmän lukijoita! :o liityin lukijaks c;

    https://jennieveliinaa.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana Jenni! <3 Oon lukenutkin sun blogia, sekin on todella hyvä!

      Poista