20. helmikuuta 2017

Motivaatio nollassa

Mulla on tosi monia postausideoita valmiina, mutta en koskaan jaksa kirjoittaa tänne. Oon vaan maannut sängyllä ja katsonut erilaisia huoneen sisustus ja siivous videoita, sekä siivonnut itse huonetta :D. Pitäis varmaan keksiä jotain, millä sais motivaatiota blogin suhteen...

Ystävänpäiväkin tuli ja meni. Mulla oli sillon synttärit ja täytin 14. Ei tollaset ystävänpäivät ja synttärit ole mulle enää erikoisia, samanlaisia kuin kaikki muutkin. Kotona syötiin vaan kakkua ja sellaista. Viime viikko ei muutenkaan ollut kovin erikoinen, paitsi olin torstain ja perjantain kipeänä. Piirsin myös kuvan mun lempihevosesta, joka valitettavasti kuoli torstaina :(. Etsin siihen piirrokseen tosi kauan hyviä kehyksiä, kunnes sitten tunnin etsinnän jälkeen meidän varastosta löytyi yhdet tosi vanhat, jotka sitten otin käyttöön.

Tän viikon perjantaina meillä on koulussa liikuntapäivä. Meen siellä keilaamaan ja luistelemaan. Sitten alkaakin hiihtoloma, jolloin me mennään Lappiin! Tää on kahdeksas tai yhdeksäs kerta kun mennään sinne. On ihan kiva lähteä johonkin, missä on oikeasti kunnon talvi! Täälläkin satoi viime yönä vettä!

Jos teillä on jotain kivoja postausideoita, niin niitä saa kertoa. Kiitos jos luit, pitäkää kiva viikko!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti