6. syyskuuta 2016

Puhelinkuvia ja kuulumisia

Heissan! Oon ottanut taas viikonloppuna ja nyt alkuviikosta muutamia kuvia, joten aattelin nyt laittaa niitä tähän postaukseen ja rustailla samalla jotain.

Lauantaina käytiin Jyväskylässä kiertelemässä kirpputoreja äitin kanssa ja löysin pari kivaa juttua, niistä lisää myöhemmin. Sunnuntaina olin vaan kotona ja harmikseni mulle tuli tämmönen syysflunssa. Syksy ja talvi on ihania vuodenaikoja ja tykkään muutenkin kylmästä ilmasta, mutta sitten on se, että kylmällä tulee helposti kipeäksi. Varsinkin, jos ei ole oikeanlaista vaatetusta... Nyt sitten kärsin yskästä, kipeästä kurkusta ja nuhasta :(.

Salli♥
Ossi, tää onnistu paremmin kun Sallin kuva :D
Olin viime torstaina ratsastamassa ja menin Sallilla. Oli tosi kivaa ja Salli meni hyvin. En paljoon mun ratsastuksista tänne tuu kirjoittelemaan, mutta silloin tällöin saattaa tulla myös hevosaiheisiakin juttuja. Muistin muuten just, että sillon torstaina kun oltiin menty tallille, mä olin käynyt kentän laidalla katsomassa toisen ryhmän tuntia ja kun olin menossa takasin talliin, niin yks koira tuli puremaan mua. Se oli siis vapaana tekemässä siinä tallin nurkalla jotain ja mä vaan kävelin normaalisti ohi enkä tehnyt mitään. Puri mua kädestä ja sit tarttu mun takkiin. Onneksi siinä tallissa oli ihmisiä, jotka sitten tuli rauhoittamaan sen koiran. Ilmeisesti se oli purrut muitakin, niin mä ainakin kuulin jonkun sanovan. Mun mielestä koiria ei saisi pitää vapaana yleisillä paikoilla, ainakaan jos ne tulee esim. Puremaan tai on muuten vaan agressiivininen koira :/.

Tänään meillä oli eka tunti koulussa biologiaa ja käytiin jossain järven rannassa etsimässä jotain selkärangattomia eläimiä (?). Mä ja Olga ei kyllä löydetty yhtään mitään :D :(. Aamulla oli vähän pakkasta ja olin niiiin innoissaan siitä, koska kylmät ilmat♥ Oltiin kävelemässä Olgan kanssa sinne rantaan bussipysäkiltä, mut sit jäätiin hetkeks kuvaamaan järveä, kun siinä oli sitä höyryä, minkä nimee en muista xD. Se oli tosi hienon näköinen, mutta en saanut kovinkaan hyviä kuvia.



Ostin yheltä kirppikseltä viikonloppuna tälläsen ihanan kevyttoppatakin. Ja maksoi vaan 2€! Tätä tuun käyttämään nyt syys/kevättakkina.


Loppuviikoksi mulla ei oo paljoon suunnitelmia. Huomenna on englannin sanakoe, torstaina äidinkielen joku testi ja perjantaina matikankoe. Matikka kuulostaa kyllä kaikista helpoimmalta ja kivoimmalta. Se on kylläkin yksi mun lempiaineista, joten ei ihme :D Voisin kyllä mennä nyt syömään ja alkaa harjoittelemaan noihin kokeisiin, joten nähdään ensi postauksessa! ♥ :)

4 kommenttia:

  1. Ai että, tosi ihana ja sympaattinen blogi! :) Niin aito ja pirteä! Jatka tähän malliin! :)

    http://nykyajannuori.blogspot.fi/

    VastaaPoista