25. syyskuuta 2016

Vastauksia kysymyksiin

Lupailin tossa kysymyspostausta tänne, joten tässä semmoinen nyt olisi :).

Mitä harrastat? Harrastan bloggaamista ja ratsastusta, sekä muuten vapaa-ajalla laulan, soitan pianoa ja tanssin välillä.

Lempivärisi? Vaaleanpunainen! Sekä syksyisin kaikki syksyn värit ja talvella jouluiset värit :D.

Lempiruokasi? Hmm, varmaankin pitsa ja sitten spagetti ja jauhelihakstike.

Kuka on lempihevosesi? Salli ainakin. Ossikin on ihan kiva, vaikka tipuinkin siltä torstaina.

Lempi- ja inhokkiaine koulussa?  Lemppareita on matikka ja musiikki. Inhokkeja taas englanti, historia ja kemia.

Ulkona sataa, on pimeää ja kylmää, mitä teet silloin? Oon kertonutkin varmaan että (lumi)sade ja pimeys on mun lempiasioita syksyssä ja talvessa, joten silloin laitan jouluvalot päälle, istun nojatuoliin ja katson Youtube-videoita, tai sitten vaan katselen ikkunasta ulos :D.

Mikä on noloin epäonnistumisesi? Mietin tätä vastausta tosi pitkään. Yksi asia on ainakin se, kun olin kerran iltapäivällä kävelemässä bussipysäkiltä kotiin ja meidän joku naapuri tuli vastaan mua. Sitten se tietenkin tervehti mua ja mä vaan vastaan (aika hiljaisesti) ''Huomenta!'' vaikka oli jo iltapäivä. Toivottavasti se ei kuullut sitä...

Jos sinusta olisi tullut poika, mikä nimeksesi olisi tullut? oon kerran kysynyt tätä äitiltä, ja jos en muista väärin niin musta ois tullut Juho :D.

Karkki vai sipsi? Ehdottomasti karkki, ja suklaa ;).

Lempielokuvasi? Käytiin eilen katsomassa ''Tyttö nimeltä Varpu'' elokuva ja se oli ihan mahtava! Siitä tuli ehdottomasti yks mun lempileffoista. Lisäksi Joulutarina ja muut jouluelokuvat on parhaita.
Suosittelen ehdottomasti kaikille tätä elokuvaa, ihan mahtava!
Mikä on parasta bloggaamisessa? Se, kun saa kirjoittaa itse mistä haluaa ja kertoa ihmisille mitä ajattelee.

Odotatko joulua? Jos se jollekkin ei ole vielä tullut selväksi, niin todellakin odotan! Mun joulufiilistely alkaa jo viimeistään kesällä :'D.

Siinä oli kaikki kysymykset. Kiitos paljon niiden laittajille♥ Tässä vielä kuvia eiliseltä, kun oltiin Jyväskylässä Valon kaupunki-tapahtumassa. Hyvää sunnuntaita kaikille♥ :)


1 kommentti:

  1. Ooohgodddd nyt niin ärsyttää etten päässyt tuonne Tourujoen yöhön ;---; Olin sielä vaan päivemmällä, kun kuoron kanssa oli meijän perinteinen kanoottilauluhöskä xD Ehkä ens vuonna sitten :/?

    VastaaPoista