5. marraskuuta 2017

Marraskuu on täällä


Jälleen on kuukausi vaihtunut, tällä kertaa marraskuuksi. Enää alle kuukausi joulukuun alkuun! Nyt saa kuunnella joululaulujakin ihan kunnolla, vaikka itse olen tehnyt sitä jo elokuusta asti :D. Lokakuu meni kivasti ja nopeasti. Mun piti tehdä siitä samanlainen kuvapostaus, kuin syyskuusta, mutta se sitten jäi. Lokakuussa kävin Isac Elliotin ilmaiskeikalla uudessa kauppakeskuksessa, joka avattiin tänne Jyväskylään, leivoin paljon piparkakkuja ja tein kouluhommia, joita on vielä tänäänkin tiedossa.

Eilen käytiin äidin kanssa Kuopiossa Matkuksessa, sieltä ei tosin löytynyt mitään. Siellä esiintyi Laura Voutilainen, jota käytiin kuuntelemassa. Kävin viikon sisällä jo kahdella keikalla, mikä on harvinaista :D. Tänään suunnitelmissa on lukea (jälleen) kokeeseen, tehdä läksyjä ja leipoa lisää pipareita! Kuinkahan nopeasti tämä kuukausi menee? Kohta joulukin on ohi ja uusi vuosi häämöttää edessä. Marraskuun aikana aion panostaa enemmän kouluun ja blogiin, mikäli inspiraatio iskee. Saatte tekin lukea lisää postauksia :).

Mitä te odotatte tältä kuulta?

2 kommenttia:

  1. Hahah mäkin oon jo aloittanut joululaulujen suurkuluttamisen, vaikka oon kyllä pienesti hyräillyt niitä jo parin kuukauden ajan :D Mä aion kans panostaa kouluun tässä kuussa, ja toivottavasti saan myös osan joululahjoista tehtyä / hankittua piakkoin. Kivaa marraskuuta sulle :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista