22. syyskuuta 2018

Sain silmälasit!

1Mukavaa ja tuulista lauantaita! Toistan nyt itseäni, mutta olen tosiaan jälleen pitänyt hieman taukoa bloggaamisesta. Koulupäivien jälkeen ei jaksaisi tehdä oikein mitään ja ulkona on ollut monena päivänä niin sateista, etten ole vitsinyt raahautua sinne kameran kanssa. Tämän viikon olin tetissä eräässä vaatekaupassa ja siellä oli oikein mukavaa! Ensi viikolla sitten taas kouluun...

3

2Kuten otsikosta ja näistä kuvista voi päätelläkin, olen saanut silmälasit! Huomasin noin vuosi sitten varmaan fysiikan tunnilla elokuvaa katsoessa, että näen tekstitykset sumeasti takarivistä. Peitin vuorotellen silmiä toisella kädellä ja tajusin, että vasemmalla ei oikeasti näe kunnolla kauas. Myöhemmin talvella terveystarkastuksessa tehtiin näkötesti numerotaulun avulla, mutta terkkarin mielestä näkö oli ihan hvyä. Pari viikkoa sitten pääsin kuitenkin oikealle optikolle ja torstaina haimme minulle silmälasit. Tarjouksen vuoksi ostimme kahdet lasit ja saimme vielä lahjakortin mukaan. Siispä valitsin itselleni mustat ja vaaleat liilan sävyiset kehykset, jotka on todella kivannäköiset.

Onko teillä silmälaseja?

4

5

8

2 kommenttia:

  1. Mulla on myös lasit, mutta oon maailman surkein käyttämään niitä.. pitäiskin taas kaivaa ne jostain esiin :-D.

    Ihanaa viikonloppua!

    https://www.lily.fi/blogit/janita-johanna

    VastaaPoista