16. lokakuuta 2017

Millainen mun tyyli on?


Oon lukenut muiden blogeista postauksia, jossa he kertovat omasta tyylistään. Itsekin kiinnostuin toteuttamaan samantapaisen, joten perustin huoneeseeni kuvausstudion ja sunnuntaiaamun käytin vaatteideni kuvaamiseen!

Tykkään ostaa vaatteitani alennusmyynneistä ja kirpputoreilta, enkä hirveästi perusta kalliista ''trendivaatteista''.Vaatekaappini paitapuoli koostuu raidoista, neuleista, huppareista ja collegesta. Housuina suosin yksivärisiä farkkuja, velour- ja collegehousuja, mutta värikkäitä kuvioitakin löytyy. Treenitrikoita löytyy myös useampi kappale.  Jalkaani eksyy aina villaiset tai pitkävartiset sukat. Värimaailma vaatteissani kulkee laidasta laitaan. Eli paljon värejä sekä ihan vain mustaa ja harmaata. Kenkinä mulla on pienestä pitäen ollut lenkkarit. Silloin tällöin minulla saattaa nähdä tennarit, mutta sitä ei tapahdu kovin usein. Lenkkarit ovat hyvät arkikäyttöön ja niitä käytän melkein joka paikassa!

 Hiukseni pidän aina auki. Joskus otsahiukset ovat sivuletillä tai puoliponnarilla. En meikkaa usein, mutta sitä käyttäessäni laitan ripsiväriä ja piirrän kulmat luonnollisen näköisiksi kulmakynällä. Kotiin tullessa epämukavat vaatteet vaihtuu aina löysiin paitoihin ja housuihin.


3 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kivan ja rennon kuuloinen tyyli! :)

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla on aina ihan sama juttu, kotiin tullessa pitää saada jotain tosi rentoa päälle! :) Nytkin hengailen poikaystävän paidassa! :D

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista