20. heinäkuuta 2018

Kesän löytöjä

Tää on jo kolmas postaus, missä kerron kesän ostoksista :D. Tein nimittäin samanlaiset vuosina 2016 ja 2017. Oon kuitenkin jälleen löytänyt tämän kesän aikana paljon kivoja ja tarpeellisia juttuja. Myös kirppareilta on tarttunut mukaan jonkin verran vaatteita ja olen siitä iloinen, koska rahaa on säästynyt kun ei ole ostanut kaikkea uutena! Tässä postauksessa olevien juttujen lisäksi olemme tilanneet keväällä mulle ihanan rippimekon ja muutama päivä sitten löysin siihen sopivat kengät. Ne tulette kuitenkin näkemään vasta elokuussa rippijuhlieni jälkeen :).

Vanhat lenkkarini oli jo rikki ja muutenkin vanhat, joten tarvitsin uudet kengät. Nämä Niken Runallday-lenkkarit löytyi Pärnusta Sportlandista. Olen näitä muutaman kerran käyttänyt ja olen todella tyytyväinen. Vaikka nämä maksoivat kamalan paljon, (40-50 €) on kengät varmasti hintansa arvoiset!


Myös entinen lippalakkini oli jo aika kulahtunut, niimpä ostin uuden Halpa-Hallista. Pähkäilin tuon mustan ja sellaisen vaaleanpunaisen lippiksen välillä, mutta päädyin kuitenkin tähän mustan väriseen jossa on tuo kiva tekstikin

Tuurin kyläkaupalta ostin Vallilan kalenterin vuosille 2018-2019. Siinä on myös vuosikalenteri kesäkuuhun 2020 asti! Halusin tällä kertaa eri kalenterin Demin tilalle, koska tuntui ettei se ollut enää yhtä hyvä kuin pari vuotta sitten. Tämä kalenteri tulee tarpeeseen koulun ja blogin kannalta! Tuurista äiti löysi minulle myös uudet pitkät kesähousut ja shortseja on tullut ostettua kirpputoreilta muutamia.


Loput neljä juttua onkin kaikki kirpputoreilta! Kesäkuun alussa löysin Helsingistä tuon violetin Adidaksen hupparin, jota en tosin ole näiden lämpimien kelien takia montaa kertaa käyttänyt. Huppari maksoi 4 €. Vaasassa ollessamme serkkuni löysi minulle tuon pinkin verkkatakin. Se on hyvä esimerkiksi lenkeillä ja viileämmillä ilmoilla, kun ohuella bombertakilla ei enää tarkene. Hintakin oli vain kuuden ja kahdeksan euron välillä. Ihanan väriset kukkapanta ja vaaleanpunainen raitapaita löytyivät kirppareilta parilla eurolla. Kukkakoristetta on tullut käytettyä jo yksissä juhlissakin.

Oletteko tehneet paljon ostoksia kesän aikana?

6 kommenttia: