15. heinäkuuta 2018

Meikeistä huonoin ja parhain

Heippa taas ja hyvää sunnuntaiaamupäivää! Tulin eilen kotiin melkein kolmen viikon reissulta ja nämä kuvat olivat odotelleet kamerassa jo jonkin aikaa.Tällä kertaa saatte siis lukea mun meikeistä, joista esittelen parhaimmat ja huonoimmat, sekä kaiken siltä väliltä!
 
PARHAIN

Lumenen Eye Dramatizer-ripsiväri on ehdottomasti yksi parhaista Essencen kulmakynän rinnalla. Tämän ostin joskus Tuurin Outletista parilla eurolla! Tällä ripsistä saa todella kivan näköiset ja tuuheat. Eikä kyseinen ripsari edes varise pois päivän aikana.

HUONOIN

Ripsilinjalla jatketaan. Huonoimpana mainitsen Maybellinen Great Lash-ripsivärin. Tämän ostin jo monta vuotta sitten voimistelukisoja varten. En tykkää yhtään tuosta vedenkestävyydestä, koska se on hankala pestä pois. Käytän tätä ripsiväriä silloin tällöin alaripsiin, mutta harvemmin enää. Pitäisi siitä huolimatta käyttää varmaan loppuun, jotta saan sen heitettyä pois.

TURHIN

Maybellinen Dream Satin Liquid-meikkivoide on varmaan turhin. Tämä tuli napattua alehyllystä katsomatta yhtään sävyä, joten tämä on liian tummaa. Pitäisi varmaan ruskettua ensin kaulasta, että tätä voi käyttää ilman rajojen muodostumista. Tai sitten hankkia sellaisia vaalennustippoja :D.

OUDOIN

Tämä Lumenen Eye Intensifier-rajauskynä tuli jonkun Demin esitteen mukana. Olen joskus kokeillut tätä vain kotona, mutta turkoosi väri on itselleni niin omituinen, etten varmaan kehtaisi käyttää julkisella paikalla kyseistä rajauskynää. Muuten ihan kiva tuote!

 MIELENKIINTOISIN

Tähän valitsin kaksi tuotetta, jotka ovat molemmat ostettu muutaman kuukauden sisään. Nimittäin Essencen luomiväri ja banaanipuuteri. Molempia olen käyttänyt muutaman kerran ja olen ollut ihan tyytyväinen, paitsi luomiväri häviää jos on kuuma ja hikoaa :D. Tykkään silti näistä todella paljon!  

2 kommenttia:

  1. Mä olen käyttänyt noita Essencen luomivärejä ja on kyllä ainakin musta parhaimpia hinta/laatusuhteelta, oon laittanu niiden alle aina saman sarjan luomien pohjustusvoidetta niin hyvin on pysyny vaikka vähän hikoilukkin :)
    Inhokkeina mulla on kanssa toi maybellinen mascara..siitä tulee aina paakkuja :D

    https://pajunkissantassu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sulla on hyviä kokemuksia noista Essencen tuotteista! Mä en käytä pohjustusvoidetta, se varmaan vaikuttaa sitten tuohon luomivärin katoamiseen :D.

      Poista