28. heinäkuuta 2018

Elämäni aakkoset

Launtain kunniaksi on vuorossa perinteinen elämäni aakkoset-postaus, jonka idean varmasti moni tietää. Näitä on näkynyt eri blogeissa jo muutamien vuosien ajan ja itsekin olen tätä postausta yrittänyt kerran tehdä, mutta se sitten jäi. Nyt saatte kuitenkin kuulla mun elämän aakkoset.

Aurinko on kesäisin kivaa, kun se lämmittää.
Bloggaamisesta on tullut parin vuoden aikana tosi hyvä harrastus.
Croatiassa kävin viime kesänä, siellä oli tosi lämmin.
Delete-nappia tulee painettua aina kuvia selatessa.
Eläimet on ihania, varsinkin kissat ja hevoset.
Facebookia käytän päivittäin, jotta pysyisin ajan tasalla uutisista :D.
Googlea tulee käytettyä melkein joka päivä.
Hiihtoa tulee harrastettua talvisin.
Iltasanomista luen joskus uutisia facen kautta.

Järjestely on kivaa, varsinkin omassa huoneessa.
Koulu, jonka alkamista olen odottanut melkein koko kesän!
Laulaminen on yksi suosikkijutuistani.
Musiikin kuuntelu on ihanaa!
Nauramista kuulee mun suusta usein :D.
Ostoskeskuksissa on hauskaa kiertää.
Playstationilla tulee pelattua silloin tällöin.
Ruoka, ilman sitä ei pärjää :D.

Sunrise Avenue, tarvitseeko tätä edes selittää? Lempibändini <3.
Talvi, suosikkivuodenaikani.
Uiminen on mukavaa varsinkin kesäisin lämpiminä päivinä.
Valokuvaaminen on myös kivaa, blogin ja somen takia tätä tulee tehtyä aika useinkin.
Xmas, joulu on parasta!
Yhteiskuntaoppi alkaa uutena oppiaineena nyt tulevalla ysiluokalla.
Åbo, eli Turku on kiva kaupunki, jossa olen käynyt pari kertaa.
Äänilevyjä tulee kuunneltua usein radiollani. CD-levyjä mulla on kertynyt jonkin verran.
Ötökät, vihaan niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti