23. joulukuuta 2018

Jouluksi kotiin | Lauluvideo


jouluuuuTunnelmallista aatonaattoa! Huomenna tulee olemaan hieno päivä, joten loput jouluvalmistelutkin on jo käynnissä. Tänään on myös neljäs eli viimeinen adventtisunnuntai ja se tarkoittaa viimeistä joululauluvideota tältä vuodelta. Tänään se on Ninni Poijärven kappale nimeltä Jouluksi kotiin, joka sopiikin todella hyvin tähän hetkeen.

Toivottavasti olette pitäneet näistä adventtisunnuntain videoista. Minä olen ainakin tykännyt tehdä näitä, vaikken olekaan kovin hyvää editoimisessa ja muussa sellaisessa. Viettäkää mukava aatonaatto, vaikka on tässä odottelemista ja ehkä myös jännitystä. Nähdään kuitenkin vielä huomenna jouluntoivotusten merkeissä! <3


2 kommenttia:

  1. Vautsi!!! Sä oikeasti toteutat mun unelmaa tässä! Oon aina rakastanut laulamista ja joululauluja ja unelmoinut nauhoittavani jonkun, mutta mun itsetunto ei oikein riitä siihen =(
    tää on upea ja kaunis <3 Well done ja hyvää joulu!

    https://fromtearstolaugh.wordpress.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Siitä vaan rohkeasti äänittämään ja julkaisemaan vaikka ihan vaan muutamalle ihmiselle :). Hyvää joulua sinullekin!

      Poista