1. elokuuta 2016

Helou!

Tässä sitä taas ollaan. Kirjoittamassa jälleen blogin ensimmäistä postausta. Mulla on ollut monia blogeja joskus, mutta se postailu jää yleensä siihen ekaan tai tokaan postaukseen. Mutta nyt mä päätin ryhdistäytyä ja alkaa ihan oikeesti tekemään jotain tänne.

Mä innostuin bloggaamisesta lukiessani muiden blogeja, niistä saa aina kauheesti inspiraatiota, heh. Sen lisäksi mä tykkään ilmaista itseäni jotenkin, joten tää kirjoittaminen blogiin on siksi mukavaa. Kuten monet muutkin aloittelevat bloggaajat, myös mäkin kerron jotain itsestäni ja elämästä.

Oon siis 2003 syntynyt, eli 13-vuotias tyttö Keski-Suomesta. Mun lempiasioita on mm. Ratsastus, laulaminen, leipominen ja kaikki niihin liittyvät jutut. Tykkään myös sisustaa ja pyöriä vaatekaupoissa.

Toppi: Cubus | Neule: H&M
Harrastan nykyään vain ratsastusta, mutta sitä ennen harrastin joukkuevoimistelua kesästä 2012 kevääseen 2016, eli neljä vuotta. Lopetin sitten voimistelun, ja mulla oli enemmän aikaa kaikelle muulle, mistä pidän. Käyn ratsastamassa kerran viikossa ratsastuskoululla, ja tosiaan huomenna 2.8 lähden  hevosleirille, jee!


Kesäisin matkustelemme paljon meijän asuntoautolla. Tänä kesänä oltiin Lapissa ja sitten mentiin sieltä Tuuriin, koska siellä oli Miljoona Tivoli. Sieltä mä tein myös My Day-videon mun YouTube kanavalle, ja videoon pääsee klikkaamalla tästä. Talvisin mennään myös Ylläkselle ja siellä sitten hiihdellään ja istutaan latukahviloissa syömässä vaikka lettuja.



 Eläimet on myös mulle tärkeitä. Varsinkin kissat ja hevoset, sekä monet muut. En itse omista omaa lemmikkiä, enkä varmaan tule hankkimaankaan. Se riittää, että saa silitellä sukulaisten ja kavereiden eläimiä :D.


Nyt taitaa olla ensimmäinen postaus purkissa. Omaan silmään tuli vähän sekava, mutta toivottavasti saitte tarpeeksi tietoa musta. Nähdään ensi postauksessa, mikä se sitten ikinä onkaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti