23. elokuuta 2016

10 Faktaa

1. En oo koskaan omistanut mitään eläintä.

2. En pelaa Pokemon Go: ta.

3. Oon syntynyt ystävänpäivänä.

4. Oon kesälomalla tosi harvoin kotona, koska oon aina melkein koko kesän reissussa. Muulloin sit en oo melkeimpä missään muualla, kun kotona.

5. Mulla käy kavereita tosi harvoin kylässä, enkä mäkään paljoon käy kavereiden luona, ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

6. Tykkään tosi paljon oman huoneen sisustamisesta, vaihdoin eilen taas järjestyksen, hups :D.

7. Nauran tosi paljon.

8. Suutun helposti, ja oon välillä pitkävihainen.

9. Rakastan laulamista, ja oon haaveillut johonkin laulukilpailuun pääsemisestä joskus.

10. Haluaisin peruskoulun jälkeen lukioon.

Näitä faktoja oli vähän vaikea keksiä, mutta tuli tohon nyt muutama kunnollinen. Kiitos jos luit, nähdään ensi postauksessa! :) ♥

Paita ja housut: H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti