26. elokuuta 2016

Päiväni kuvina

Eilen torstaina mä kuvasin tänne muutamia kuvia mun päivästä. Ei tapahtunut mitään ihmellistä, olin koulussa ja ratsastamassa. Mutta toivottavasti jaksatte katsoa tämän postauksen loppuun asti :).

Klo 6.33 Olin herännyt jo puoli tuntia sitten, puin vaatteet ja harjasin hiukset. T-paita ja neule on H&M: ästä, farkut Cubukselta.

Klo 6.34 Aloin petaamaan mun sänkyä.

Klo 6.37 Valmis!

Klo 6.51 Söin aamupalaksi mikronäkkäreitä, tehtiin näitä edellisenä päivänä kotsantunnilla ja nää on sairaan hyviä!

Klo 8.08 Äikäntunnilta..

Klo 13.20 Meillä oli liikuntaa ja yhdessä vaiheessa kun muut alkoi pelaamaan kai futista, niin mä ja muutama muu luokkalainen mentiin painisaliin ''tekemään'' lihaskuntoa. Tein oikeesti vaan ehkä pari vatsalihasta :'D   (c) Olga

Klo 15.56 Luin joitain blogeja. Tulin siis tunnin myöhemmin kotiin, mitä normaalisti, koska jäin koululle Olgan kanssa odottamaan bussia, mikä tuli kolmelta.

Klo 16.01 Aloitin tekemään matikanläksyjä.

Klo 16.14 Menin syömään ranskalaisia ja lihapullia. Ruuan jälkeen tein loput läksyt, mitä mulle oli tullut.

Klo 16.53 Aloin valmistautumaan ratsastukseen, eli laitoin ratsastusvaatteet päälle ja hiukset kiinni. Paita: H&M | Ratsastushousut: Tattini | Ratsastussukat: Horze

Klo 16.57 Ennen lähtöä kerkesin soittamaan vähän pianolla jotain mun omaa sävellystä :D.

Klo 17.56 Mä menin tunnilla Herkulla, joten laitoin sen valmiiksi, ja lähdettiin kentälle.

Klo 19.08 Tunnin jälkeen odotin että mun sisko ja sen kaverit saa hoidettua ponit. Mun ei siis tarvinnut hoitaa Herkkua tunnin jälkeen, koska se jatkoi vielä seuraavalle tunnille.

Klo 19.31 Lähdettiin tallilta Katin kaverin äidin kyydillä kotiin.Oltiin kotona noin 19.50.

Klo 20.16 Söin iltapalaksi samoja näkkäreitä, kuin aamulla ja katsoin samalla telkkaria vähän aikaa.

Klo 20.33 Menin vielä mun huoneeseen syömään jäätelöää ja katsomaan seuraavan päivän Salkkarit ennakkoon.

Klo 21.00 Pesin hampaat ja mun aktivaattorin. Jos joku miettii, että mitä varten toi aktivaattori on, niin mä en itsekkään tiedä tarkkaan :'D. Se kai pitää öisin mun hampaita paikallaan tai jotain.

Klo 21.32 Olin loppuillan kännykällä ja luin tota sisustuskirjaa, jonka ostin kirppikseltä lauantaina. Samana päivänä ostin muuten myös ton delfiini-kirjoitusalustan, tykkään molemmista ihan hirveesti!

Klo 22.40 Laitoin kännykän ja kirjan pois, herätyskelloon herätyksen ja menin nukkumaan. En kylläkään nukahda koskaan heti, vaan menee ainakin puoli tunita, että saan unta :D.
 Tälläinen oli mun torstai. Toivottavasti postaus ei ollut kovin sekava, ja tarkat kellonajat ei haitanneet :D. Mutta toivottavasti pidittte. Kertokaa, jos haluatte lisää Päivä kuvina-postauksia, voin niitä tehdä. Kiitos jos luit, nähdään seuraavassa postauksessa! :) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti