20. elokuuta 2016

Menneen viikon kuulumisia

Viime postauksesta on jo vähän aikaa, koska mulla on ollut kiireitä. Muunmuassa koulu alkoi keskiviikkona 10.8. Aloitin siis yläasteen ja on ollut ihan kivaa. Ensimmäisinä päivinä ei oo tapahtunut paljoon mitään ihmeellistä, mitä nyt tossa ekana päivänä meinattiin myöhästyä, koska bussi jolla kuljetaan, oli mennyt rikki. Ehdin kuitenki just ja just ajoissa, kun meidän luokka oli menossa sisälle :D. Oltiin vaan meidän kotiluokassa koko päivä ja tehtiin kaikkee.

En ollu koskaan ennen laittanu Instagramiin tällä Snapchatin koirafiltterillä kuvaa, mut nyt pari päivää sit laitoin :'D

Perjantaina mentiin sit Tuuriin.. Oltiin siellä viikonloppu. Mä ja mun sisko Kati kierrettiin koko lauantai tavarapuodissa ja mä ostin karkkia, sellasen säilytyslaatikon, huulirasvan ja paidan. Käytiin myös syömässä OnnenKivi-grillillä ja mä söin salaattia ja pitsaa :D. Sunnuntainakin kierrettiin aamulla kaupassa, ja mä näin siellä sellasia laatikoita, joissa oli kaikkee tavaraa yms. Vaan 10snt-1€. Ostin sit eurolla jonkun Essencen huulipunan, joka on muuten tosi kivan näköistä. Sit käytiin meidän asuntoautolla syömässä ja lähdettiin kotiin.

Pelattiin Playstation 4: ää Tuurin peliosastolla :D.
Paita: Tuurin kyläkauppa | Housut: H&M


Tällä viikolla sit alkoi kaikki kouluaineet kunnolla. Maanantai on tosi rento päivä, mulla on 3h käsityötä, kemiaa ja 2h kuvista. Keskiviikkona mulla oli kotsaa ja oli tosi kivaa. Tehtiin smoothieta ja alussa meille annettiin omenaboolia, tosin mä join vaan spriteä, koska en pysty syömään tai juomaan mitään, missä on omenaa.

Äikäntunnilta
 Mä en nyt keksi enää mitään kirjotettavaa, joten tää postaus alkaa lähestymään loppua. Sunnuntaina mennään serkun rippijuhliin, ja maanantaina sit taas uus viikko. Kiitos jos luit! :) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti