5. elokuuta 2016

Kesän ostoksia

Huh, näitä postauksia satelee nyt tänne monia, mutta ei se mitään. Tässä postauksessa mä näytän mun kesän ostoksia. En oo varma, onko tässä kaikki, mut oon laittanu tähän niin paljon kun muistan ostaneeni. Lopussa on sitten myös muutamia asukuvia!

Cubuksen peplum-mallisen pitsipaidan äiti osti mulle kirpparilta. Makso muistaakseni 2,50€. // Oltiin Katin kanssa kaupungissa tossa joku aika sitten, ja mä ostin H&M: ältä tällaisen ihanan vaaleanpunaisen t-paidan hintaan 4,99€. // Nää shortsit ei oo ostettu kesälomalla, mutta laskin tuokokuun lopun jo kesäksi, koska oli tosi lämmin. Mutta luokkaretkemme jälkeen jäin keskustaan ja kävin H&M: ältä ostamassa valkoiset farkkushortsit. En oo varma hinnasta, mutta se oli 5-10€ väliltä. // Nämä housut on myös H&M: ästä. Kierrettiin Rajalla-nimisessä kauppakeskuksessa Tornion ja Haaparannan rajalta, ja löysin tämmöset ihanan ohuet kesähousut. 9,99€.


Ripsiväri ja kulmamaskara molemmat 2€. Ripsarin ostin myös ennen kesälomaa Tuurin Outlet puolelta, ja olen todennut tosi hyväksi. KoneHelsinki merkkinen kulmamaskara on Tokmannilta, ja tykkään siitäkin tosi paljon. // Käytiin myös Rajalla kauppakeskuksessa Glitterissä, jossa oli ale. Äiti osti sieltä mulle tämmöisen takkuharjan 3€. // KoneHelsinki kynsilakka on ostettu myös tokmannilta, maksoi 2€. Body mist on Seppälästä, ja se oli samanhintainen, eli 2€. // Oon nähnyt tätä kasvojen puhdistus/kuorinta/naamio ainetta monilla ja halusin itsekkin testata. Löysin tän Sokokselta ja äiti sitten osti sen. 4,90€.
Ostin myös luokkaretken jälkeen taas H&M: ältä tällaisen kukkaseppeleen kevätjuhlaa varten. Muissa monissa paikoissa tällänen maksoi 10€, niin en viitsinyt sen hintaista ostaa, mutta tää löytyi 5€. // Olin halunnut uutta koristetyynyä mun sänkyyn, ja Tuurissa kiertäessä löysin ihanan vaaleanpunaisen tyynyn, jossa lukee HOME. 6,90€.

Kärkkäiseltä mukaan tuli Demi-kalenteri. Siellä on kaikki tarpeellinen, mm. Lukujärjestykset, testejä, joka viikon kohdalla joku vinkki ja paljon kaikkea muuta kivaa. 14,90€. Pinkki kuulakärkikynä tuli postissa Demi-esitteen mukana, eli oli ilmainen.

Otin myös asukuvia noilla vaatteilla, mitä oon ostanut.

T-paita: H&M | Shortsit: H&M | Tennarit: Lily | Kukkaseppele: H&M




Paita: Cubus | Farkut: Cubus | Kengät: Asics | Hiuslenkki: Balleriina & Liikunta | Cruiseri: Sandbar



Paita: H&M | Housut: H&M | Ballerinat: Seppälä | Reppu: Authentic




Kiitos jos luit postauksen ja katsoit kuvat. Nähdään ensi postauksessa! :) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti