21. elokuuta 2018

Kuka minä olen

IMG_0405
jeeee
IMG_0402Hei ja kivaa tiistaita! En ole kertonut täällä itsestäni hirveästi mitään, ellei lasketa blogin ensimmäistä postausta jossa kerroin jotain itsestäni. Päätin siis uudistaa tämän minun esittelyni. Ps. Vaihdoin takaisin tänne Bloggeriin Nouwista :D. Sain tämän toimimaan nyt kunnolla ja Nouwissa ei ollutkaan niin hyviä ominaisuuksia ja muokkausmahdollisuuksia mitä olisin toivonut.

Minä olen siis Riikka, 15-vuotias tyttö Keski-Suomesta. Aloitin juuri yhdeksännen luokan. Harrastan ratsastusta ja sen lisäksi tykkään esimerkiksi laulaa, tehdä ruokaa, valokuvata sekä soittaa pianoa ja kitaraa. Ratsastamassa olen käynyt pian 4 vuotta. Valokuvaamisen aloitin blogin perustamisen kautta parisen vuotta sitten ja vähän aikaa sitten sain oman järjestelmäkameran.

IMG_0407

Riikka Pauliina -blogin perustin elokuussa 2016. Olin aloittamassa yläastetta ja postailin milloin mistäkin. Kirjoitustaitoni eivät olleet kovin hyvät ja kuvatkin oli ajoittain huonolaatuisia. Minulla ei nimittäin ollut minkäänlaista käsitystä kuvien muokkaamisesta tai tekstin oikeinkirjoituksesta. Vaikka nykyään vanhat postaukset aiheuttavat paljon myötähäpeää, en aio niitä poistaa. Niistä näkee hyvin kehityksen ja onhan niitä hauskaa lukea välillä.

Teen postauksia vähän kaikesta. Asukuvat, leipominen ja omasta elämästä kirjoittaminen on blogissani yleisintä. Myös erilaisia blogihaasteita täällä näkee usein. Luen muiden blogeja miltei joka päivä ja niistäkin saan inspiraatiota kirjoittamiseen.

IMG_0410
Paita & farkut Cubus | Neule H&M | Kengät Kirpputori | Laukku Glitter

Jos haluat tietää minusta vielä jotain, käy kysymässä edellisessä postauksessa . Niihin saatte vastauksen sitten myöhemmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti