2. joulukuuta 2016

1. Mitä toivon joululahjaksi?

Joulukuun ensimmäinen päivä on vihdoin! Ja tästä alkaa myös blogin joulukalenteri. Joka päivä tulee siis jokin jouluun liittyvä postaus ja tänään kerron, että mitä mä toivon joululahjaksi.

1. Suklaata. Joulu ei ole mitään ilman suklaata, ja mä haluan ehdottomasti ainakin Fazerin sinistä suklaata, koska se on parasta :D.

2. Lahjakortti. Olisi kiva saada lahjakortti johonkin kivaan kauppaan, kuten vaikka H&M: ään, Cubukseen tai Flying Tigeriin.
3. Demi-lehti. Lainasin näitä kirjastosta silloin, kun se oli täällä auki, mutta ois mukavaa saada omakin lehti.

4. Laulumikrofoni. Oon miettinyt lauluvideoiden tekemistä jo pitkään, mutta nykyinen mikrofoni on pieni ja siihen saa suurinpiirtein huutaa, että ääni kuuluu tietokoneen ohjelmassa. Siksi haluisin oman uuden USB-mikrofonin.

5. Mikael Gabrielin Versus-levy. Ensin mietin, että toivoisin liput sinne Mikael Gabrielin keikalle, mutta täällä se on just siihen aikaan, kun ollaan Lapissa, niin en sitten toivonutkaan. Mutta mulle riittää tää levy!

6. Leivontakirja. Tykkään leipoa tosi paljon, mutta en jaksa aina etsiä ohjeita netistä tai tehdä samoja vanhoja leivoksia, joten tällaisessa leivontakirjassa voisi olla uusia ohjeita.


7. Lumi. Tää on ehkä vähän hankala toteuttaa, mutta toivon, että jouluksi sataisi paljon lunta ♥.

Siinä oli kaikki mun joululahjatoiveet. oon huomannut, että kun vanhenee, niin on vaikea keksiä mitään lahjatoiveita. Jos vertaa viime vuosien lahjalistoihin, niin tämä oli tosi lyhyt :D.  

Mitä te toivotte joululahjaksi?

Kiitos jos luit, nähdään huomisen postauksessa! ♥ :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti