28. joulukuuta 2016

Mitä sain joululahjaksi?

En sitten jaksanutkaan odottaa ensi vuoteen postautsen tekemistä, niinkuin aiemmin sanoin :D. Halusin tulla kertomaan tänne, että mitä sain joululahjaksi. Sain aika paljon asioita, mitä toivoin, mutta tuli myös pari juttua, mitä en osannut odottaa!

Ensimmäinen lahja on tällaiset valotikut, jotka hohtaa pimeässä. Kokeilin jo jouluaattona yhtä, ja se valo on kestänyt jo 4 päivää! Nää näyttää musta tosi kivoilta, vaikka en keksi niille mitään erikoista käyttötarkoitusta. Ehkä sitten uutenavuotena laitan niitä johonkin...

Tietysti suklaata sain tosi paljon!

Sain Hobbyhallin ihanat KOODI-pussilakanat! Laitoin jo nämä mun sänkyyn, ja nää on kivan näköiset, ihanan pehmeät ja viileät.

Kerroin mun joululahjatoivepostauksessa, että haluan Mikael Gabrielin uusimman levyn, ja sain sen! Oon kuunnellut tätä nyt muutamana päivänä ja tässä on tosi hyviä biisejä.

Sain myös toivomani Demi-lehden, ja 6 numeron tilauksen siitä, sekä pussilakanasetin. Sen lisäksi pääsen myös islanninhevosvaellukselle perjantaina!

Toivoin myös jotain leivontakirjaa, joten yhdestä paketista tuli tämä Kinuskikissan helpot suosikit-kirja. Ehdin jo selata tätä, ja löysin kaikkia kivoja ohjeita erilaisiin leivoksiin.

Uusi pyjama oli myös kiva. Paita on tuollainen harmaapinkkiraidallinen, ja housut harmaat.

Näiden lisäksi sain ihanat lapaset, lahjakortteja vaatekauppoihin sekä mäkkäriin, pienen hevospyyhkeen ja Apassionata lipun! Helmikuussa lähdetään siis jälleen Helsinkiin. Tykkään mun lahjoista tosi paljon. Jouluaatto oli muutenkin kiva. Katsottiin telkkaria ja syötiin :D. Uusivuosikin on kohta. Silloin olen vaan kotona. Ennen vuotta 2017 tulee ainakin yksi postaus, mutta sitä seuraava on sitten ensi vuoden puolella. Aika on mennyt kyllä tosi nopeasti! Mutta hyvää päivänjatkoa kaikille, mä lähden nyt viemään roskat :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti