16. joulukuuta 2016

16. Vinkkejä joulufiiliksen löytämiseksi

Onko joulumieli kadoksissa? Oon koonnut muutamia vinkkejä niille, joilla on vaikeuksia löytää joulufiilis.

1. Leivo jouluherkkuja. Itse tykkään todella paljon ainakin joulutortuista. Niistä saa tehtyä erinäköisiä ja ne maistuu hyviltä. Joulutorttujen ja piparien leipominen saa mut ainakin nauttimaan joulusta :D.


2. Ota jouluisia/talvisia kuvia. Mun on pitänyt mennä jo monta kertaa ottamaan kuvia ulos tulevia postauksia varten, mutta sitten ei oo vaan jaksanut. Mutta kuitenkin, jouluisten kuvien ottaminen on kivaa.


3. Kuuntele joululauluja! Suomalaiset joululaulut on mun lemppareita! Eilisessä postauksessa kerroinkin joululauluja, mistä mä tykkään. Joululauluista tulee hyvä fiilis ja ne on ihania♥

Kuva: Google

Tässä oli vaan kolme juttua, mutta noi kaikki toimii ainakin mulla. Toivottavasti näistä oli jollekkin hyötyä.

Kiitos jos luit, nähdään huomisen postauksessa! :) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti